Startseite » Aktuelles » Coastal Rowing – Rudern in wildem Wasser

Coastal Rowing – Rudern in wildem Wasser

Drei Sportler des Duisburger Rudervereins waren vom 22. bis zum 26. September 2016 zu Gast in Griechenland. Der Coastal Rowing Club in Thessaloniki (eine Sparte des „Vereins der Freunde des Meeres“) bot Irodis Kavazidis, Florian Faber und Jens Wilke ein ganz besonderes Ruder-Erlebnis auf dem offenen Meer.

Please scroll down for greek version.

„Macht die Schultern lockerer“, so lautete die Manöverkritik für die drei Ruderer des Duisburger Rudervereins nach der ersten Trainingseinheit. Ausgesprochen wurde der Hinweis von Nikos Goudoulas, dem Trainer des Coastal-Rowing-Teams Thessaloniki. Nikos und sein Bruder Apostolos haben vor wenigen Jahren diese neue Art des Ruderns nach Griechenland geholt. „Der Unterschied zum normalen Rudern ist“, erläuterte Nikos, „dass es nicht nur ein Zusammenspiel zwischen Boot und Sportler gibt, sondern zusätzlich müssen die Bewegungen des Wassers, also Wellen und Wind, ausgeglichen werden.“

Neben dem sportlichen Teil der Exkursion freuten sich die drei Duisburger über die enorme Gastfreundschaft ihrer Ruderfreunde. Außerdem standen Ausflüge in die Innenstadt von Thessaloniki, der zweitgrößten Stadt Griechenland, auf dem Plan, ebenso wie die Besichtigung des Schlosses und diverser historischer Museen.

Es gab aber noch weitere sportliche Aktivitäten: Eine Fahrradtour auf autofreien Straßen durch die Stadt sowie Schwimmen und Kanufahren. Für die beiden letztgenannten Events nahmen die Drei einen weiteren Weg auf sich: „Wir sind extra nach Kassandra gefahren, einer Halbinsel in der Region Chalkidikí“, erklärt Florian Faber. „Das Meer dort besitzt eine unglaublich intensive blaue Farbe, wie man es aus der Werbung kennt“, ergänzt Jens Wilke.

Beide sind sich einig, dass es einen weiteren Besuch dort geben soll. Irodis Kavazidis-der griechischen Sprache mächtig-bedankte sich sehr herzlich bei den Gastgebern. Alle drei freuen sich über einen weiteren Gegenbesuch des Teams rund um Nikos Goudoulas im Laufe des nächsten Jahres.

Τρεις αθλητές του Duisburg Rowing Club ήταν από 22 έως 26 Σεπτεμβρίου  2016 ως φιλοξενούμενοι  στην Ελλάδα. Το Coastal Rowing Club στη Θεσσαλονίκη τμήμα του «Ομίλου Φιλων Θαλασσης» προσεφέρε στους Ηρωδη Καβαζιδη, Florian Faber και Jens Wilke μια πολύ ιδιαίτερη εμπειρία κωπηλασίας στην ανοικτή θάλασσα.

«Χαλαρά τους ωμους», ήταν η οδηγια για τους τρεις κωπηλάτες του Duisburg Rowing Club μετά την πρώτη προπόνηση. Εκφωνημένες ήταν οι οδηγίες απο  το Νίκο Γκουντούλα , το προπονητής της ομάδας Παράκτιας Κωπηλασίας  της Θεσσαλονίκης. Ο Νίκος και ο αδελφός του Απόστολος εφεραν πριν από λίγα χρόνια αυτό το νέο τρόπο  κωπηλασίας στην Ελλάδα. «Η διαφορά με την κανονική κωπηλασία», ε ξηγεί ο Νίκος, «ειναι ότι δεν υπάρχει μόνο ένας συνδυασμός μεταξύ των σκαφών και των αθλητών, αλλά πρέπει επίσης να λαμβάνεται υπόψιν η κίνηση του νερού, δηλαδη τα κύματα και ο άνεμος να αντισταθμίζονται».

Εκτός από το αθλητικό κομμάτι  της εκδρομής, οι τρεις απο το Ντούισμπουργκ εκτίμησαν την τεράστια φιλοξενία των φίλων κωπηλατων τους. Επιπλέον το προγραμμα ειχε ξενάγηση στο κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, καθώς και  επισκεψη στο κάστρο και διάφορα ιστορικά μουσεία.

Αλλά υπήρχαν και άλλες αθλητικές δραστηριότητες: Μια βόλτα με το ποδήλατο στους δρόμους χωρίς αυτοκίνητα μέσα στη πόλη, καθώς κολύμπι και κανό. Για τις δύο τελευταίες δραστηριοτητες, οι τρεις επρεπε να ταξιδέψουν μακρυτερα: «Ταξιδεψαμε στην Κασσάνδρα, μια χερσόνησο στην περιοχή της Χαλκιδικής», ε ξηγεί ο Florian Faber. «Η θάλασσα έχει ενα απίστευτα έντονο μπλε χρώμα, όπως γνωρίζουμε από τη διαφήμιση», προσθέτει ο Jens Wilke.

Και οι δύο συμφωνούν ότι θα πρέπει να υπάρξει μια ακομη επίσκεψη εκεί. Ο Ηρωδης Καβαζιδη (με την γνώση των ελληνικών του) ευχαρίστει θερμά τους οικοδεσποτες. Και οι τρεις προσβλέπουμε σε μια  επίσκεψη της ομάδας του  Νίκου Γκουντούλα κατά το επόμενο έτος.